piątek, 12 września 2014

Boom Clap


Uwielbiam połączenie sportowego obuwia razem ze zwiewną sukienką. Najlepszy duet kiedy chcemy czuć się kobieco a zarazem wygodnie w ciągu dnia, kiedy mamy dużo załatwień. Tą bawełnianą sukienkę można nosić na wiele sposobów. Niekiedy noszę ją z podwiniętymi rękawami, czasem z odkrytym jednym ramieniem. Kupiłam ją na allegro w śmiesznej cenie i gdyby można było to nosiłabym ją na okrągło :) Szał na białe air maxy wciąż u mnie trwa. Kiedyś na profilu facebookowym wrzucałam masę stylizacji z białymi cudami w roli głównej. Dziś sama jestem ich szczęśliwą posiadaczką :-)

Jak Wam podobają się moje włosy?

XOXO
Ania




Sukienka - No name | Buty - Nike Air Max | Torebka - Furla | Okulary - Misswish











17 komentarzy:

  1. Jaka Ty jesteś opalona, wow. ;)
    Ładnie Ci w tym kolorku.
    A sukienka bardzo fajna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    www.ichbinjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super aniu...czy na włosach od góry bardzo ciemny blond czy brąz?? Xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ania. Włoski piękne. Do twarzy Ci w tym kolorze. Tak ładnie wyglądasz. I ta opalenizna. Tylko pozazdrościć. Pozdrawiam. Buziaki !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nogi :/ troche za "krótkie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego, że ma krótkie nogi to najlepiej byłoby Twoim zdaniem, żeby nie wychodziła w ogóle z domu?? haha albo napiszesz zaraz, ze powinna założyć szpilki żeby wydłużyć nogi a to oznaczało by, że całe życie ma zapier**elac w szpilkach lol albo najlepiej zapisać się na operacje wydłużania nóg ! to jest myśl ! haha

      Usuń
  5. Anonimowy od komentarza z 11:19. Nie wszyscy mają wszystko idealne, czy to znaczy, że mają schować się do mysiej dziury?

    Aniu, Twoja twarz w nowej fryzurze nabrała zupełnie nowego wyrazu, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie! wygladasz jak byś z 90 kg ważyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak ślicznie Ci w tych włoskach. Też mi sie marzy taki kolor. Stylizacja wcale Cie nie pogrubia. Jesteś super i masz świetną figurę i przepiękną twarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka trochę nie pasuje do Twojej figury

    OdpowiedzUsuń
  9. super sukienka Aniu gdzie taką kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w takich włoskach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne buciki Ania! :) planujesz sie zobaczyc w najblizszym czasie z Honorata? :a

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta stylizaacja :) cuuuudna :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie buty kupowałaś? Nigdzie nie mogę znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń