czwartek, 27 grudnia 2012

Colourful christmas :)

Święta, święta i po świętach... Moje święta były bardzo pracowite, tym razem dośc dużo pomagałam w kuchni. Nie miałam nawet chwilki, żeby tu zaglądnąć - naprawdę! Cały czas byłam pochłonięta przygotowaniami, które trwały dość długo - a to wszystko dla tego jednego dnia, ba! Dla jednego wieczoru. Mimo wszystko było warto, niesamowita atmosfera w rodzinnym gronie jest nie do zastąpienia! Już nie mogę doczekać się kolejnych świąt! :) Fotki, które dziś dla Was przygotowałam, pochodzą z II dnia świąt, które spędziłam z Kochanymi u mojej mamy na obiadku. Było pysznie! :) Uwielbiam jej żurek, w którym pełno grzybów. Mmmm... aż mi ślinka cieknie :D Jedzenia było aż tyle, że teraz próbując sobie przypomnieć co dokładnie było nie jestem w stanie sobie przypomnieć!
Na takie dni jak ten, staram się wybrać strój, który nie będzie krępował moich ruchów. Chcę się czuć swobodnie, na luzie a zarazem wyjątkowo. Wybrałam tą sukienkę z Hmu ponieważ wygląda niezwykle świątecznie! Jest wygodna. Pod spodem ma halkę dlatego nie gryzą mnie od środka cekiny :D Do tego dobrałam kolczyki pod kolor sukienki, grube rajstopy z Calzedoni i zwykłe klasyczne szpilki :)
Mam nadzieję, że równie miło i smacznie spędziłyście Święta moje Kochane!:)
XOXO
Ania
 
 


Gwiazdkowa bransoletka Tous :)
 
 
 
 
Latte - to co uwielbiam :)
 
 
Moja Mamusia :)
 
Uwielbiam pysznego sernika ale tylko bez rodzynek!
 
Pyszne grzane winko :)

Wirginia dostała natchnienia i zrobiła mi to cudo na głowie :D
 
 

5 komentarzy: