sobota, 24 sierpnia 2013

Dungarees

 
Każdy nosi .... ogrodniczki!
Od ponad 2 miesięcy ogrodniczki zawładnęły całym światem! A tak naprawdę noszono je już w latach 90-tych. Kolorowe, aksamitne czy jeansowe? Nie ważne! Ważne żeby sprawiały jednolitą całość! Zarówno w formie krótkich spodenek, długich nogawek, czy spódnic. Wyglądają nieziemsko na osobach z długimi nogami. Ja do takich nie należę, aczkolwiek uwielbiam tą część garderoby. Sama posiadam jedne, które widzieliście  miesiąc temu w jednym z postów.
 
XOXO
Ania

 
 

Alexa Chung jest jedną z mistrzyń, które wiedzą, jak perfekcyjnie zestawić ogrodniczki aby wyglądać sexy a przy tym niesamowicie kobieco.



Alessandra Ambrosio tym razem w codziennej stylizacji. Również wybiera ogrodniczki. Jej niekończące się nogi są idealne a wraz z podwiniętymi nogawkami wyglądają nieziemsko!

Atlanta De Cadenet wiedziała, jak sprawić żeby wyglądać na topie. W prosty sposób stworzyła rewelacyjną stylizację w roli głównej z spódnico-ogrodniczkami. Nice :-)

 

Daisy Lowe kolorowe, bajeczne ogrodniczki połączyła z ciężkimi butami, które sprowadzają całą stylizację na ziemię :-)

Jesy Nelson z Little Mix uwielbia trend z lat 90-tych i postawiła na nieco luźniejszy look dobierając sneakersy i plecak w panterkę :)

Jameela Jamil cała na elegancko z oversize'owymi ogrodniczkami.

Keira Knightley do ogrodniczków w stylu vintage dobrała małą czarną Chanel.
Czyż nie wygląda prze słodko? :-)



Kilk zdjęć ogrodniczek z lat 90-tych mimo tak odległego czasu -wciąż są niezastąpione !
 
Kylie Minogue

Księżna Diana
 
Cher i jej fantastyczne ogrodniczki w skórzanej odsłonie.
 
Kate Moss, Liberty Ross
 
Jedno jest pewne - nigdy nie pozbędę się ogrodniczek z mojej szafy!
 
 

9 komentarzy:

  1. nie mam ogrodniczek, ale bardzo mi się podobają u innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ciągle szukam swoich idealnych :( marzą mi się takie dżinsowe z długimi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Keira faktycznie przesłodko wygląda :) Ja ogrodniczek niestety nie mam, ale MUSZĘ mieć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepraszam ,że pisze to tutaj ale nie miałam gdzie zapytać :) mogłabyś mi napisać gdzie kupiłaś pierścionki ,które miałaś w poście z 7 sierpnia? Takie miała też Honey na Eska Music Awards, bardzo mi zależy na odpowiedzi i będę mega wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana.! Więcej info tutaj->> www.emilkajal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś pieniądze,które wydajesz na ubrania zainwestować w lekcje języka polskiego. Przydałoby ci się. Tę część nie "tą część" , "jednolita całość"? Rany Boskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zrob posta o pielegnacji twarzy i wlosow

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  9. Good write-up. I certainly appreciate this site. Keep writing!


    My weblog: biały owczarek szwajcarski opis rasy

    OdpowiedzUsuń