wtorek, 14 stycznia 2014

Paper Planes

Bluza - Gavel | Torebka - H&M Maison Martin Margiela | Spódnica - Asos | Buty - Choies
Zapewne zauważyliście, że w wielu moich stylizacjach to właśnie spódnice odgrywają kluczową rolę. Tak jest i tym razem. Wszystko dlatego, że je uwielbiam! I to w każdym wydaniu - odstające, rozkloszowane, ołówkowe, gąbczaste, czy te proste, najlepiej skórzane - uwielbiam je wszystkie.
Tym razem połączyłam ze sobą luźną bluzę w mocnym chabrowym kolorze ze skórzaną spódniczką przed kolano. Do zestawu dobrałam błyszczącą torebkę H&M z kolekcji Maison Martin Margiela. Jest rewelacyjna! Stanowi doskonałe wykończenie wielu stylizacji, dlatego jestem pewna, że zostanie w mojej szafie na zawsze!

XOXO
Ania











20 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja ;*
    Torebka genialna♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka wygląda jak gigantyczna guma do żucia mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno z lepszych połączeń tych 'oryginalnych' butów jakie widziałam :) Lecz ja bym tu małą poprawkę dodała, a mianowicie zwęziłabym rękawy bluzy by była bardziej dopasowana:) Całość na 5 z plusem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja wygląda dobrze, kiedy bluze masz schowaną w spódnice ;D Tak to ok, buty mnie jedynie nie przekonują a bluza jest świetnaa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ania! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja ale jak ktos wyżej zauwazył epiej wyglada jak masz bluze wlozona pod spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz jedne z najbardziej oryginalnych stylizacji :* uwielbiam cię za styl i odwagę :) nie zawiewa nigdy nudą!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny look :) bluza naprawdę przyciąga oko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co nosić ubrania, które nas pogrubiają? Każda rzecz z osobna - super! Niestety: rozkloszowana spódnica + szeroka bluza + szerokie kozaki odcinające się tuż za kolanem = NIE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba.






    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz grubo, nie pasuje ta stylizacja do twojej sylwetki bo Cię powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz za ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy kupowałaś bluzę ? bo nie ma tej w bluzy w tym kolorze co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. superowa torebka :) fajny blog :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń