piątek, 16 maja 2014

Bad day


Jest tak szaro, ponuro na zewnątrz ( chciałam napisać "na polu" ale wiem, że jest tu wiele czytelników z różnych części Polski ). Ta brzydka aura udziela się także mojemu samopoczuciu. Czuję się senna i najchętniej nie wychodziłabym z domu! Musiałam pochować wszystko z mojego niedawno zrobionego balkoniku, wiatr porwałby mi wszystko :( Naprawdę niczego w tej chwili bardziej nie pragnę, jak odrobiny słońca. Od razu dzień staje się lepszy! 
No cóż, pozostaje mi życzyć Wam miłego, z odrobiną słońca weekendu. Może przynajmniej Wam się poszczęści z pogodą!

XOXO
Ania



Sukienka - Dressi | Buty - Mango | Torebka - Michael Kors







16 komentarzy:

  1. Oj tak, slonce przyda sie w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Cię w takiej fryzurze :)
    fajna sukienka i moje wymarzone buciki których niestety nie kupiłam ze względu na cenę... :(

    a mój "bad day" troszkę się różni od twojego, wyglądam dużoooooooo gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd znasz się z honey ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd znasz sie z HOnoratą ?

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się nic nie chce przez tę pogodę :(
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo Kochana to mamy ten sam problem zorganizowałam sobie piękny balkonik i musiałam wszystko pochować przed nieustającymi zlewami :( Nie tylko Tobie brakuje choć odrobiny słońca :(
    Wyglądasz za to zachwycająco :) bo mnie się nie chce nawet wyskoczyć z dresów

    OdpowiedzUsuń
  7. tez jestem z malopolski i u nas na polu to normalne slowo natomaist ludzie z warszwy sa czasami pod wielkim oburzeniem jak slysza to :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania, jak długo jesteś ze swoim chłopakiem ?
    Gdzie w tym roku planujecie urlop ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania kim jest ta pani z Instagrama ze zdjęć z dnia matki taka najwyższ w koku blond ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka <3 cudowna, buty dałabym chyba inne ;p prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no ladnie Ci w tych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna sukienka! uwielbiam wszystko co szare ;) a do butów długo wzdychałam... :P

    OdpowiedzUsuń