czwartek, 11 października 2012

WARSAW FASHION WEEKEND

 
 
 
Podczas weekendu miałam okazję brać udział w Warsaw Fashion Weekend. Uczestniczyłam w tej imprezie tylko w sobotę - jednodniowo. Atmosfera rewelacyjna. Pokazy odbywały się w warszawskim Expo. Najbardziej przypadł mi do gustu pokaz Młodzi Młodym. Kreacje były odważne, w moim stylu. Orginalne i ciekawe. Muzyka, która towarzyszyła Młodzi Młodym była grana na żywo przez artystkę Kari Amirian. Klimat nie do opisania. Kreacje prawie wszystkich projektantów (oprócz opisanego powyżej) były proste, eleganckie, ciepłe. Wykonane z świetnego gatunku materiałów. Uwieńczeniem tego Eventu był pokaz, gwiazdy wieczóru - Nenukko.
 
Jeśli chodzi o zakupy, można było się nieźle obkupić. Moją uwagę przykuły kołnierzyki firmy My Collar. Są idealnym dodatkiem do każdego stroju. Wybór ich był ogromny! Od zwykłych, prostych eleganckich do szałowych, w odważnych kolorach i z orginalnymi zdobieniami. Każdy znalazł na pewno coś dla siebie. Ja już swoje zamówiłam on-line.
Duży wybór był także z bransoletkami. Tyle ich było, że nie wiedziałam na którą się zdecydować. Oczywiście nie mogłam wyjśc z showroomu z pustymi rękami. Kupiłam spódnicę firmy Papillon. Z świetnego materiału przypominającego piankę na narty. Hehe. Na jednym wśród zdjęć jest ona - Przymierzalnia :((
 
 
During the weekend I had the opportunity to take part in the Warsaw Fashion Weekend. I participated in this event only on Saturday - one day event. Superb atmosphere. Demonstrations were held in Warsaw Expo. The most I enjoyed a show Young Young. Creations are bold, in my style. Original and interesting. Music that accompanied Young Young was played live by the artist Kari Amirian. Climate indescribable. Almost all the creations of designers (except as described above) were simple, elegant and warm. Made of great grade materials. the culmination of the Event was show, star of the evening - Nenukko.
 
 When it comes about shopping, it was a good place to buy. My attention was drawn collars of My Collar. They are the perfect addition to all of outfits Their Selection was huge! From ordinary, simple elegant to amazing, crazy, in bold colors and orginal decorations. Everyone find definitely something for them. I've already ordered on-line.
Was also a large selection of bracelets. Behind them was that I did not know to which one to select. Of course, I could not exit the showroom empty handed. I bought the skirt of Papillon. The foam-like material was just like for skiing. Hehe.On one of images it is - Fitting: ((
 
 
 
 
 
 
 




 





















 
 
Przepraszam za kiepską jakość zdjęć. Robione moim Iphone'm

1 komentarz:

  1. Ciekawa foto-relacja:) planowałam być na tej imprezie, ale niestety nie wyszło...Z tego co widzę, to było super, zazdroszczę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń