środa, 10 października 2012

Your Body :)

 
 
 
 
 
 
Witam Was Kochane! Dzisiejszy post będzie ciepły. Głównym elementem tego zestawu jest kołnierzyk. Ostatnimi dniami bardzo polubiłam je i zamierzam częściej je zamieszczać w stylizacjach :) Skusiłam się na ten swetr z Hm, który reklamuje na plakatach Lana Del Rey. Cieplutki, jednak troszke gryzący. Wziełam go w większym rozmiarze niż zazwyczaj aby sprawiał wrażenie takiego babcinego swetra :D Mój kołnierzyk w tym zestawie pochodzi ze zwykłej białej bluzki z Zary. Zaopatrzyłam się już w typowe kołnierzyki podczas ostatnich zakupów :)
Ja jestem zachwycona tą czapką, którą upolowałam na męskim dziale Hm. Jest świetna!
A wy co o niej sądzicie?
 
 
 
 
Hello loves! Today's post will be warm. The main element of this set is the collar. In recent days I liked it very much and I'm going to post them in the stylizations :) Tempted on this sweater from Hm, who advertises on billboards Lana Del Rey. Nice and warm, but a little bity. I took it in a larger size than usual to seemed such as grandma sweater: D My collar in this set comes with a plain white blouse from Zara. I bought already in typical collars during the last shopping :)
I am delighted with this hat, which hunted for the male section Hm. It's great!
And you, what do you think of it?
 
 
With love, Ania





 
 
Shoes - J. Campbell
Sweatshirt - H&M
Cap - H&M
Jeans - Levis
Shirt - Zara
 
 

6 komentarzy:

  1. widzę że się nie rozstajesz z czapą !!
    piękny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sweterek!! <3 o butach nie wspomne, ze sa fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za tyle przemiłych słów :) pięknie wyglądasz, połączenie sportowej i eleganckiej garderoby na wielgachny plus! chętnie bym Ci skradła te niesamowite lity, zakochałam się w nich ! Śliczny masz uśmiech wiesz? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam "upolowałaś" tą czapkę, jest żałosna i wygląda jak byś kupiła ja w sklepie wszystko po 2 złote, i jeszcze do takiej stylizacji. Kolory Ci się nie zgrywają i te buty też z tą czapką nie współgrają.

    OdpowiedzUsuń