wtorek, 2 października 2012

We found love

Każda blogerka poluje na pasek od domu mody Moschino, ja już swój mam, dzięki kochanej koleżance, która upolowała go dla mnie ( Karolcia pozdrawiam ). Jest on idealny i z pewnością rzuca się w oko w tym zestawie :). Ja Dopasowałam go do  przypominającej skórę zamszową koszuli ze Stradivariusa, Oczywiście nie mogło zabraknąć moich Lit od J. Campbella. Są one idealne na jesienną pogodę.
Cieszę się, że mamy już jesień!



Each blogger hunts for belt from Moschino, I've got your so beloved colleague, who hunted it for me (Karolcia greet). It is ideal and certainly catches the eye in this set :). I matched it to a chamois leather-like shirt from Stradivarius, of course could not miss my Lit from J. Campbell. They are perfect for autumn weather.

I am glad that we have a fall!







 
 
 
Shirt - Stradivarius
Jeans - Zara
Shoes - J.Campbell
Bag - Venezia
Belt - Moschino

16 komentarzy:

  1. lity ! <3
    ładnaś noo i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i pasek są super! Cały zestaw mi się bardzo podoba :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty :) uwielbiam jeffrey campbell!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i koszula genialne;):)

    pozdrawiam i zpraszam na KONKURS;) jesli masz ochote;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dziękuję za miły komentarz :)

    Wiesz, że kojarzę Cię z pingera, już od jakigoś długiego czasu obserwuje :)

    Mój pingerowy blog: http://angelops.pinger.pl/

    A wracając do stylizacji Twojej, to takie pasek to moje marzenie :)

    A buty WOW :)

    Całość boska i stylowa :)

    Super :)

    Ale się rozpisałam :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj buty to ja bym Ci podkradła! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przez Ciebie też zapragnęłam mieć ten pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula obłędna, pięknie wyglądasz:)) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz:) buciki obłędne..:) A pasek tak, pożądany był przez dużą ilość blogerek, mnie przeszedł, ale jak by się gdzieś napatoczył:) to pewnie bym przygarnęła..:p
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz :) świetne buty!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie;)
    buty są tak genialne,że szok..jestem fanką J.C ;)
    super blog,obserwuję!
    zapraszam do mnie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za mily komentarz:*,masz cudowne buty!:),swietnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no masz tą jedna ładną stylizacje, szkoda tylko że reszta to totalne dno.

    OdpowiedzUsuń