czwartek, 8 listopada 2012

Long pink sweatshirt

Coraz zimniej z dnia na dzień więc często zwracam uwagę co na siebie ubieram. Częściej sięgam po ciepłe swetry, golfy, może nie dokońca jeszcze kurtki. Tym razem padło na dłuższy sweter w kolorze słodkiego różu, którego wszędzie pełno w sklepach internetowych. Postanowiłam i ja mieć coś w tym kolorze. Przypadł mi już od pewnego czasu dział w Hmie Trend. Można naprawdę świetnej jakości kupić ubrania w przystępnych cenach. Sweter być może nie jest przeznaczony dla osób o podobnej sylwetce do mojej. Co tam!!  Nie przejmuję się tym.
Botki również są świeżym zakupem, upolowane w Zarze. Mają kowbojski styl ala Isabel Marant. Zarówno świetnie będą pasowały do miejskiego szyku a także w elegnackiej stylizacji. Wszystko przede mną :)
Ostatnio wiele słyszy się o Hmowej kolekcji Maison Martin Margiela, czy macie coś już upatrzonego dla siebie? Ja owszem, nie będę jeszcze wspominać co konkretnie, bo zobaczę co uda mi się wywalczyć :D
Pozdrawiam gorąco
 
 
For English:

Getting colder by the day so often point out what to wear. More likely to reach for warm sweaters, turtlenecks, can not yet totality jacket. This time I prefer on a long sweater sweet pink color that everywhere in the stores. And I decided to have something in that color. I found for some time Hm Trend department. You can buy really great quality clothing at affordable prices. Sweater may not be suitable for people with a similar body shape to mine. Whatever! I do not care.
Boots are also fresh buying, hunted in Zara. They have cowboy style ala Isabel Marant. Both will fit perfectly into urban chic as well as elegant styling. All before me :)
Recently, a number unheard of Hm Maison Martin Margiela collection, do you have something longer counsel for yourself? I'm, yes, I do not even remember what exactly, I'll see what I can win: D
 
XOXO
Anniee




 
Photo by Magdalena Sz.

1 komentarz: