poniedziałek, 31 grudnia 2012

Kenzo sweater - HAPPY 2013 YEAR

Kochani.... nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie, że każdy rok tak szybko przemija. Czuję, jakbym dopiero wczoraj skończyła liceum, a było to już 3 lata temu. Czas strasznie szybko leci! Na pewno się ze mną zgodzicie :)
Sylwestra spędzam w domku z najbliższymi, oglądam na przemian Polsat z Tvp2. Wspólnie pożartujemy, pośmiejemy się i tak przywitamy Nowy Rok. Nie stawiam dziś na błyszczący, pstrokaty look, lecz na wygodny, cieplutki (nowiutki) sweter Kenzo, który znalazłam pod choinką :D Jak Wam się podoba? Ja od dawna byłam w nim zakochana  i wkońcu jest mój :D Dziękuje :* A Wy jak spędzacie Sylwestrowy wieczór? Na zorganizowanej imprezie? Czy raczej w domowym klimacie?:)
Co do roku 2013 - mam pewne postanowienia, które zamierzam zrealizować - w swoim czasie wszystkiego się dowiecie. Zazwyczaj jestem zdeterminowana w dążeniu do celu, mam nadzieję, że i tym razem też dopnę swego!
Życzę Wam Wszystkim, aby rok 2013, był jeszcze lepszy od tego. Aby każde Wasze postanowienie się spełniło. Abyście były wytrwałe w dążeniu do celu! Dużo miłości, szczęśćia ale przede wszystkich zdrówka!!
XOXO
Annie
 
 
 
 





 

 

4 komentarze:

  1. Także zauważyłam, że im jesteśmy starsze, czas płynie coraz szybciej. życzę Ci, żeby postanowienia noworoczne nie okazały się hipokryzją, tylko, żebyś osiągnęła swoje cele bez wysiłku :) Sweter od Kenzo w udanej stylizacji. Zauważyłam, że można żywić do niego 2 uczucia: albo go uwielbiać albo nienawidzić. ;D Twój jest zdecydowanie ładniejszy od jego zielonej wersji. :> Pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny sweter....niestety za drogi...widzielam na Ebay.com za nienormalna cene 9.999 dolcow....szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłas buty ? świetniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń