niedziela, 2 czerwca 2013

Rayos De Sol


Pogoda w Tarnowie jest dziś piękna, dlatego możecie zobaczyć zestaw w typowo letnich kolorach. Już od pewnego czasu uwielbiam ubierać proste koszulki typu bokserki (szczególnie w białym kolorze), które świetnie prezentują się w połączeniu z dżinsami.  Co myślicie o tego typu cieniowanych jeansach? Kupiłam je już rok temu w Stradivariusie, jednak mało kiedy sięgałam po nie w szafie :) Mam wrażenie, że spodnie wyszczupliły mi trochę nogi.  Co o tym sądzicie?

Na koniec podzielę się z Wami typowo wakacyjną piosenką, której nie mogę się pozbyć z mojej głowy :D

XOXO
annie

P.S.
Śledźcie uważnie bloga, ponieważ szykuje dla Was niespodziankę konkursową! :)
Do wygrania coś w sam raz na wakacje...

 

 


 




 

Spodnie - Stradivarius | Marynarka - Stradivarius | T-shirt - Mohito | Bransoletka - Pandora | Kolczyki - HM | Torebka - Furla | Buty - Vivian |
 
 

3 komentarze:

  1. Bokserki są najlepsze :) No tak dzis pogoda jest piękna ale jak dla mnie chłodno troszkę chociaż mieszkam koło Tarnowa . Spodnie są śliczna ! Pozdrawiam i życzę więcej takich pogodnych dni :)

    Zapraszam do mnie http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna marynarka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie :) buty sa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń