sobota, 1 czerwca 2013

Mix Instagram

Jak już Wam obiecalam, dzisiaj opowiem co nieco o moim pobycie w Wawie, miejscu w którym jestem zakochana. Kompletnie inna atmosfera tam panuje niż w Krakowie, nie porównując do Tarnowa. Jest tak tyle możliwości spędzania wolnego czasu, tyle wspaniałych osób. Jednym słowem MAGIA!! Dosłownie :) Razem z moją kochaną H. nie mogłyśmy się sobą nacieszyć. Tyle się nie widzialyśmy... Razem podbijałyśmy stolicę na rowerach :) nie przypuszczałam, że tak łatwo będzie się przemieszczać na nich w tak tłoczym mieście! Było fantastycznie, pogoda dopisała na 5! Oczywiście co chwilkę zatrzymywałyśmy się to na kawę, to na soczek, nasze gadulstwo nie miało końca!!:) oczywiście nie mogło się obyć bez zakupów! Wspólnie buszowałyśmy po sklepach, chyba odnalazłam bratnią duszę, która rownież jak ja mogłaby zamieszkać w galerii haha :) czas szybko nam zleciał ale jestem szczęśliwa że mogłam odwiedzić moją Krejzolke!!!!! 

Kilka Zdjęć z pobytu w Wawie. Równie dobrze możecie mnie śledzić na instagramie pod nickiem @anulaaa!

XOXO
Annie














3 komentarze:

  1. jak miło znaleźć kogoś kto również jest z Tarnowa ;p bardzo fajny blog :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :)
    oba rowery są H. ?

    OdpowiedzUsuń