poniedziałek, 15 lipca 2013

Earthquake

 
 
Co myślicie o ogrodniczkach? Lubicie je nosić? Uważam, że są one ponadczasowe i uniwersalne. Wystarczy, że zmieniłabym buty na sportowe, płaskie i od razu cała stylizacja nabrałaby innego charakteru, równie ciekawego co ten :) Rzadko ubieram te buty, które mimo pięknego wyglądu są totalnie niewygodne. Ich noszenie sprawia mi taki dyskomfort, że ciężko opisać to słowami. Głównie przez te gumki, które okropnie uciskają mi stopy. Może przy kolejnym ubraniu te gumki się troszkę rozciągną. Oby ! 
Na pewno część z Was zaopatrzyła się w nową kolekcję H&M-u Divided. Ja wybrałam dla siebie długą bluzę, którą noszę jako sukienkę - tunikę, zobaczycie ją w kolejnym poście. A także pomysłowe pierścionki z napisem SWAG. Niektórym się mega spodobają, a część z Was może uznać je za wieśniackie. Ja należę do tych odważnych ! :) 
 
XOXO
Annie
 





11 komentarzy:

  1. jakim aparatem robisz zdjecia? :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałaś to:
    http://www.pudelek.pl/artykul/57000/honorata_skarbek_w_bikini_zdjecia/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie znalazłam idealnych ogrodniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjdzie i na Ciebie czas, widziałam, że w stradivariusie w nowej kolekcji mają ogrodniczki :) pozdrawiam!

      Usuń
  4. jaki masz numer buta?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie.Super strój.Zapraszam do mnie.Od niedawna prowadzę bloga.-- serdecznie zapraszam.- emilkajal.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń