piątek, 13 grudnia 2013

Dallas girl

Ogrodniczki - Zara | Koszula - Stradivarius | Buty - Jeffrey Campbell | Bezrękawnik - Dsquared | Łańcuch - Stradivarius | Włosy - Profesja Studio Tarnów


Koszula w kratę to ulubiony element garderoby - nie tylko domu mody Moschino ale też mój, dlatego często pojawia się w moich stylizacjach. Ostatnio najmodniejsze kolory kraty to odcienie czerni i czerwieni. Tym razem zestawiłam ją z ponadczasowym denimem w postaci nie mniej modnych ogrodniczek. Tworząc ten zestaw zainspirowałam się ostatnim pokazem Chanel w Dallas i chciałam odzwierciedlić nie tylko luźny, uliczny styl, ale pokazać też kowbojski klimat. Stąd w moim look'u zamszowe Campbell'e, które już nie raz pojawiały się na blogu, a to tylko oznaka tego, że pasują do naprawdę wielu stylizacji. Może nie przypominam stricte modelek z wybiegu Chanel ale w tej stylizacji czuje się tak dobrze, jak one wyglądają, a to chyba najważniejsze! Jak już zauważyliście w moich zestawach nie brakuje biżuterii tak i tym razem postawiłam na masywny łańcuch.

XOXO
Ania



















9 komentarzy:

  1. ładny uśmiech Aniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set :) super pomysł z tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna,romantyczna... Uwielbiam cie ogladac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogrodniczki kojarzą mi się z latem a Ty w rewelacyjny sposób wykorzystałaś je zimą i za to plus !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz mnie zaskoczylas pozytywnie! Ślicznie wygladasz iiii cudne zestawienie :)))! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno kupowałaś koszulę ? Jak myślisz, może być jeszcze taka w Stradivariusie? Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dawno, ale na pewno jest jeszcze na wyprzedaży bo widziałam u mnie w mieście! pozdrawiam

      Usuń