sobota, 10 maja 2014

DRESSI Dress



Jak wiecie, mój styl nie jest do końca sprecyzowany i dobrze czuję się w każdym wydaniu. Jednak zauważyłam, że wraz z wiekiem  częściej stawiam na jednolite i stonowane stylizacje. Nie wiem czemu tak się dzieje ale zdecydowanie wolę nosić sukienki, spódnice zamiast spodni. Chociaż te drugie stanowią większą część garderoby i naprawdę mam w czym wybierać, to sukienki kradną totalnie moje serce. Jakiś czas temu znalazłam świetną sukienkę z dresowego materiału, który idealnie przylega do ciała, jest super wygodna a do tego nie gryzie. Nie jest zapinana na zamek tylko wkłada się ją od góry. Według mnie zamki nie zawsze są najlepszym rozwiązaniem. Sukienka ma długi rękaw, nie ogranicza przez to moich ruchów. Uwielbiam takie kobiece rozwiązania, które idealnie sprawdzają się na ważną okazję, kiedy zależy nam, żeby zaprezentować się z jak najlepszej strony. Zdarza się, że ubieram ją do conversów, przełamuję wtedy jej elegancki szyk i spokojnie mogę wybrać się w niej na buszowanie po galerii. 
Tym razem chciałam pokazać Wam ją z tej bardziej formalnej strony. Idealnie w takim wydaniu czułabym się podczas ważnego spotkania, na niedzielnym obiedzie u rodziny itp. 
Sukienka pochodzi ze sklepu internetowego Dressi, który oferuje nam szeroką gamę produktów o wysokiej jakości. Sama zaopatrzyłam się w identyczną jak ta, lecz w kolorze szarym :-) 

Miłej, słonecznej soboty Wam życzę Kochani :*

XOXO
Ania





Sukienka - Dressi | Szpilki - Zara | Torebka - Hamilton Michael Kors | 

















12 komentarzy:

  1. Super :) Zapraszam na sesję do Krzyża oprócz stawów jest tu wiele pięknych leśnych zakątków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś z Krzyża Wielkopolskiego? :) Ja też!

      Usuń
  2. A ja mam takie orientacyjne pytanie trochę z innej beczki :) Jaką metodą robisz paznokcie u kosmetyczki? Czy bardzo one na tym cierpią? Ścierana jest przy tym płytka paznokcia?

    Wdzięczna będę za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam na swojej długości paznokcia żele, używam tej metody utwardzenia płytki w jednym salonie od dwóch lat, i jestem niesamowicie zadowolona! Płytyka paznokcia na pewno w jakimś stopniu się niszczy ale nie na tyle, żeby przestać stosować tą metodę :)

      Usuń
  3. Świetne zestawienie, wyglądasz bardzo fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) jak wypada rozmiarówka dressi? to xs czy s/m? :) sama chcę się na nią skusić, dzięki z góry z odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania czy odkąd schudłaś czujesz się bardziej kobieco? Bo na każdym zdjęciu emanujesz pewnością siebie i seksapilem. Mega :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ! Mogłabyś opisać jakie ćwiczenia i na jakich przyrządach wykonujesz na silowni, bo tez bym cchciała zacząć ćwiczyć, a jestem pod wrażeniem Twoich efektów. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ania! Slicznie wygladasz! Torebka mega....! Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Those pink shoes get me every time!! So cute!! I like the way your black "skater" dress lets those shoes and the white MK bag take centre stage!!

    www.StyleIsMyPudding.com

    OdpowiedzUsuń